Nytt pysselprojekt

Som vanligt så har jag fastnat för en produkt och tänker att man kanske kan göra sådan själv... och så får alla detta i present av mig :-)
Denna gången är det stenar med text och värmehjärtan. Hjärtan har jag redan börjat med och gett bort till mina klienter i julklapp. Det är ju bättre med körsbärskärnor så kan man tvätta hela hjärtat i 40grader, men vete var lättare att få tag i. Till stenarna måste jag köpa något gravyrverktyg.


Bild: www.ljuvating.se



Bild: http://www.systerlycklig.se/


Här är en annan lite enklare modell

Bild: http://www.shoppinggatan.se/shopping/inredning/sten_kommer_strax/visa


Så här ser hjärtat ut som jag härmar, lägger in en bild påmin kopia när jag hinner fota innan jag ger bort det. Detta från Nytta design, man kan även köpa körsbärskärnor därifrån och andra praktiska saker.
värmekudde hjärta enfärgat rosa körsbär
Bild: www.nyttadesign.nu

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Anna; Det är inte mitt kök hihi. Även om jag önskade att det var det. :D Jag har lite bilder på luckorna i kökskategorin. Inget märkväridgt alls. :)



Kram kram

Postat av: Malin

Jag älskar stenar med budskap. jag köpte två på Åhlens för 25 kr styck. Ganska billigt och man slipper göra själv:P Kram

2009-01-12 @ 13:48:10
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anna; Nämen, tycker du det?!! Det var skoj att höra! :) Anna, Jag är ledsen, vi har ingen extranyckel tyvärr. :( Annars skulle du självklart ha fått en. IKEA ska ha sådana reservdelar. Hör på byten och återköp!



Hoppas du mår bra!? Kram

2009-01-12 @ 21:01:02
Postat av: Malin Inspiration & design & design

Hej! Det var väl du som skrev hos mig i går? Snurrig: :)





Anna; Jag är precis likadan och får höra detsamma här hemma. Gumman retas och säger att allt måste vara vit vit vitt, vitt som snö! Och svart! :) Jag försöker förklara att det är så lätt att passa till och så "hållbart" men hon skulle nog hellre se andra färger. :)Hon är antivit nu och vil ha in svarta möbler på sitt rum. Jag har förklarat för henne att svart hade bara krymt i hop hennes lilla rum ännu mer och att hon kan ha det på detaljer i stället. Men i hennes nya rum på ovanvåningen ska hon få bestämma mer fritt själv. Det är ju viktigt att dom ska trivas ju.





Jag tror säkert att du fixar att sy! Testa! Du kanske blir fast. :) Det är så avkopplande och skoj att sy. Ha det bra! Kram

2009-01-14 @ 07:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0