Jag har gjort en riktig TAVLA!

Nu är den nog klar...eller tycker ni att det ska vara en vit kant med text på? HAr inte riktigt bestämt mig. Den ser ju lite barnslig ut och kanske för mycket barn över den... i så fall får Felix ha den i sitt rum (stackarn). I allra värstafall byter jag ut den mot en dörrlist :-) på Jennies bil. 
 

Bild: Alldeles egen, hahahahaha- min man tyckte den var jätteful och säger att han kan måla bättre i Paint... buhu!

Efter min första lilla tavla (ovan), blev en kompis till mig lite kär i looken på den att hon ville ha en egen. Hon fick en i 30 års- present oktober 2008. Jag gjorde en liten karikatyr av hennes familj. M önskade därefter en tavla till ytterligare en kompis till henne.


Bild: Privat

Kommentarer
Postat av: Jennie

ANNA!



Den var ju supernajjs! Nichlas borde få en blåtira och du ger f-n i min dörrlist! Fast jag tar gärna tavlan!



Din nya karriär har just tagit fart!





2008-07-22 @ 21:42:07
URL: http://metrobloggen.se/alifelessordinary
Postat av: Anna

Du är väl rolig...

2008-07-22 @ 22:22:48
URL: http://tabergaparlan.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Anna; Nämen, huur kan gubben din tycka dom är fula? :)

Som är sååå fiina! :) Du får fjäska rejät så du får dig ett träd. :) Just nu har vi ingen belysning men vi hade men den satt inte så bra på. Men kanske vi sätter på en ny. Vill gärna ha belysning i det, mysigt ju. :)





Tavlan är ju jätteläcker ju.:) Ska du göra fler? Kul att kunna måla. :)





Kram

Postat av: Anna

Jag tycker att den är jättefin!!! (Önskar att jag hade ärvt någon gen av min farfar som är konstnär, men icke...)

2008-07-29 @ 09:20:45
URL: http://annashem.blogg.se/
Postat av: Martina

Vilken söt tavla =)

Anna Jag köpte dem på Maxi, där fanns en massa härliga saker med dem figurerna. Han lär tycka muslin smakar bättre!



2008-08-05 @ 20:51:28
URL: http://skepparegatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0