Projekt till bilen

Ett lite mer brådskande projekt nu är sparkskydd till bilen, det vi har nu är för smalt men annars bra. Det som är extra bra är att det inte gör något om skorna är blöta för det är sådant kissskydd på baksidan. Tyget jag köpt är från IKEA men det jag tänkte från början var ju slut. Sådana som man kan köpa färdiga är oftast så groteska tycker jag så jag gör eget därför.




Bilder: www.skoda-auto.com


Här är det tänkta tyget som var slut, hittar dessvärre inte det som jag köpte. Det var iallfall blått och lite grönt. Det får väl passa till grå klädsel för jag hittade inget bättre när jag väl stod där. Annars var ju 19kr metern väldigt billigt ifall det blir fult...
















Bild: www.ikea.se

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hihi! det tyget har vi på toan

2008-09-14 @ 13:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0