Snyggaste klädhängaren!

Jag går som vanligt i renoveringstankar och vill fixa iordning hallen som närmaste inomhusprojekt. Våran hall är pytteliten och svårmöblerad med trappor både upp och ner. Jag älskar verkligen Swedese träden men så kom jag på att en vän till mig ju faktiskt designat en hatthylla. Denna fina skapelse finns i färgerna svart och vitt. Den vita hade ju varit kanon i våran minihall. Se om beundra... "TWIG" Designed by: Anne Eek




Bild:http://www.scandinaviandesigncenter.com/Products/sek1/Trademark/Ekdahls+Möbler/10825/Twig+clotheshanger&currencychanged=1

Kommentarer
Postat av: Christopher

Tycker verkligen ni ska slå till på TWIGgen!! Får säkert ett kompis-pris :)

2010-10-26 @ 13:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0