LEGO

Såg i någon blogg för ett tag sedan LEGO´s snygga förvaringslådor i designen av en jättestor legokloss. Jag föll såklart för dessa och har nu hittat i en butik när mig... Andra försäljningsställen som har i svart, vitt, limegrön och cerise är Moderna muséet. Jag tyckte dock att deras fraktpris var lite högt. Jag beställde från Hikmet, HIKO.SE och valda att hämta på deras lager som ligger i Jönköping- mycket smidigt. En vit stor kloss och ett litet huvud fick det bli! De hade tyvärr inte limegrönt eller svart men jag hoppas de får in för då kommer jag att utöka klossarna... Jag ääälskar ju rosa, så jag tänkte att kanske en ny låda till vardagsrummet borde införskaffas och varför inte i legomodell?


Bild: http://www.aplaceforeverything.co.uk/shop/index.php?page=1578


Dessa beställde jag!

Bilder: www.hiko.se

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Dom är superhäftiga!

Jag ska beställa från Hikmet också, får se vilka färger det blir!



Ha en trevlig helg! / Madeleine

2011-01-07 @ 19:34:12
URL: http://madeleinebergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0