Hall tankar...

Funderar som sagt på att göra ett ryck i hallen. Jag tänker mig lite turkos/vit känsla där och kanske hel panel/ pärlspont på ena väggen till och med- allmoge? jajamensan, men det är praktiskt när man har barn. Gillar denna panelen från k-rauta, men det är nog inte så lätt att torka av smuts antar jag... Bilden jämte är klassisk pärlspont från Byggmax.

 
Bilder:www.k-rauta.se,
         www.byggmax.se


Den tapet som jag ser framför mig i hallen tillsammans med panelen är den nedan med fåglar från Osborne & Little. Brukar inte vara min kopp av te med fåglar, meeen- jag gillart!


Bild:www.mydeco.com


Gillar aven dessa:
  

Kanske lite varning för nojja med denna tapet från Cole and son...












Kommentarer
Postat av: Matilda

fina tapeter!



sv: skrev det i inlägget, det är trattkantareller ;)

2010-10-02 @ 17:47:58
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Alexandra

Åh vad fint med den där panelen från K-rauta. Hoppas du får en fin fredagskväll :)

2010-10-29 @ 16:56:51
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0