Jag har oxå ett eget Swedeseträd, fast kopia...

Nu har jag målat av ett orginalträd och målat på mdf jag fick av svärfar sedan sågade min underbara man ut trädet- vilken man va´, som hjälper mig med alla möjliga knepiga projekt utan att vara det minsta intresserad för inredning. Belysningen ska jag rätta till, tänkte köpa sådan där i en slang. Jag har inte riktigt bestämt mig för vart det ska stå.




Bilder: Privata


När jag ändå visar plagiat kan jag ju fortsätta med lampan jag inte var så nöjd med, men nu har jag fördelat om blommorna lite och blev lite nöjdare.


Bild: Privat


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Wow så snyggt det blev!!! Kanon ju!! Å blomlampan är fin med.

2008-10-10 @ 17:10:14
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: dahlarna

SÅ SNYGGT!!! Tänk om jag också hade en man som kunde & ville göra sådana där fina träd... Hoppas att du får en bra dag!

KRAMIS!

2008-10-14 @ 08:42:47
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej hej! Bilderna jag visar kommer från det huset vi har bott i hela tiden:) Mycket möjligheter...haha. Vad fint trädet blev! Kram

2008-10-14 @ 10:09:20
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej Anna! Namnet stämmer bra och den heter F9 har jag för mig. Kan dubbelkolla med gubben när han kommer hem. Hojjta gärna om jag glömmer, har en hemsk huvudvärk. :S



Vad skoj för dig att få köpa lampan! En varning dick, var jättejätteförsiktig med den, den är väldigt repkänslig. Så ni tänker på det när den ska upp. Likadant när ni dammar den. Själv håller jag alltid i nederkanten med en microduk och dammar med en annan. :)



HM, eller hette den K9 , något med nio var det väl?

Återkommer. :)



KRAM

2008-11-26 @ 18:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0