Före och efter: Trappa och hall på övervåningen.

Nu vågar jag äntligen visa bilderna på hur det såg ut i huset när vi flyttade in, vägrade ta foto på hur det såg ut då eftersom jag skämdes så mycket  (kul att Anneli vågade iallafall), men nu när det är omgjort är jag kaxig. Jippie!

Före:


Efter:













Nedan kommer trappan upp före maken slet som ett djur för att få bort mattan och slipa bort alla limrester. Sen har han ju målat både spaljé och trappan, och jag tillsammans med Jennie har tapetserat med Easy Cover, sen var jag tvungen att målat om väggen oxå. Fy sjutton vad det såg ut innan.

Före:


Efter:

Bilder: Privata, i allra högsta grad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0