Detta håller jag på med nu på kvällarna.

Hemliga rummet... här är det inte gjort något alls sedan vi köpte huset. Vi har haft detta som snickarrum och målarrum men snart så ska det vara iordning. Detta ska bli Felix rum, han vet om det också så när han ser mig måla säger han "Målar du i mitt rum Mamma?"  Nu målar jag garderobsdörrarna, därefter kommer dörrarna till de två rummen på övervåningen. Hade funderingar på att slopa garderoben men den behövs och just nu finns inte ekonomi till att köpa skjutdörrar. Dessutom finns det en lucka i garderoben till krypvinden, måste vara kvar eftersom avloppsrör etc löper där. Väggen till höger ska slås in så rummet blir ca:1,5m längre åt det hållet.




Bilder:Privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0