Mera vitt!

Köpte innan jul en stor Malm byrå från IKEA, hade helst velat ha en annan som är mer lantlig men blev nedröstad... En spegel införskaffades också. Sen har det varit jul, och snäll brukar jag ju alltid vara så visst fick jag en ny matta. Denna gången önskade jag mig en billigare variant från Jörgensmatthus istället för Pappelina. Som ni ser så är även den i favoritfärgen!




Bilder: Privata

Som ni kan se plockar jag inte alltis undan alla leksaker från golvet innan jag fotar... inte så proffsigt kanske, men det är såhär det ser ut oftast, och jag bjuder på det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är spegeln också ifrån ikea ? :))

2011-07-19 @ 18:02:59
Postat av: Anna

Jajamensan! Ser ut som "Malm" men tror inte den hette så. Kolla IKEA, finns inte så många andra speglar i den storleken. :-)

2011-07-19 @ 19:10:45
URL: http://tabergaparlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0