Sovrumstapeten

I djungeln av tapeter kunde jag inte hitta den perfekta tapeten som jag och maken dessutom var överens om, så jag beslutade mig för att bara köpa en som fanns hemma i någon av butikerna. Kollade på K-Rauta, Coop, Ekholms färggross, Rusta, och Ekholms på A6. Maken hade även ett kriterie, att den skulle vara easy up!
Efter långt sökande hittade jag en vit tapet i lite gummiaktigt material med vita slingriga mönster. Brocante heter tapeten. Väl uppe ser den INTE vit ut, snarare ljusblå eller babyblå, gaaaah! Antar att skjutdörrarna i frostat på motsatt vägg reflekterar ljuset till denna färg så jag hoppas att jag kan fixa något med ljuset eller möbler så den inte ser ljusblå ut.
Så här skulle den se ut egentligen, fast i butiken var den mer vit än detta oxå... Jag visar inte hur det blev här hemma förrän rummet är klart.
www.midbec.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0