Smaskiga grejer!

Såg massa av mina favoritgrejer i nya höstkatalogen från IKEA i ett av repportagen.
Denna fågelkroken är ju så underbar och inte dyr heller. 135 kr från bluebox.se. Även fågelholken från samma ställe är snygg och praktisk om man  inte vet vart man ska lägga nyckelknippan. En extra fiffig detalj är ju visselpipan.
Bilder: www.bluebox.se


Den coola lampan som ser ut som en biljardboll har jag sett tidigare på Styleroom och någon blogg, just denna har hemmets innehavare gjort själv med dekorplast- kreativt som tusan och asacoolt! Tror att jag har sett biljardbollslampor i flera färger men hittar inte dem nu, något danskt märke tror jag att det var...
Bild: Styleroom.se/isa84

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej på dig! Jag gillar också den där eight-ball-lampan!

Hm, det är väl aldrig du? I februari, menar jag... ;-)

Nä, kan nog inte gissa.

Kram!

2011-09-15 @ 16:31:56
URL: http://monnetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0