Pysseldags!

Ni kommer kanske ihåg att jag skulle ge mig på att göra denna vackra lampa...Hur tror ni det gick?
Efter många svordomar och klipp och klistrande (visserligen kallas ju arbetsterapeuter för "klipp och klistra") blev jag klar. Jag är INTE nöjd med resultatet. Jag måste ta tag i och fixa till skavankerna men har verkligen ingen energi till det nu.

image29
(bilden kommer från http://inspirationsdesign.blogg.se/images/photo_12_1183310605.jpg)

Resultatet


Någon mer närbild än så får ni inte.                                                         Bilder: Privata (eller vill någon annan ha kredd för den?) :-)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Lyckas du beställer jag en eller två!

2008-04-12 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0