Koziol och Alessi

Jag har en stark kärlek för barnsliga och roliga saker såsom kökstillbehör etc. De gröna fina salt och pepparkaren har jag redan, de är verkligen en bra sysselsättning under tiden man dricker kaffe...Jag tror de flesta har börjat snurra på pinnen så att gubbarna flyger av. Något utav märkena tillverkar sina saker från återvunnen plast, vilket är en god sak och värd att promota för- men nu kom jag inte ihåg vilken av de det är.  Titta och le!
Bild: www.bluebox.se


Bild: www.bluebox.se




Bild: www.bluebox.se


Bild: www.inreda.com


Bild: Kakfatet från Koziol finns att köpa på www.inreda.com




Bilder: Knivstället från Alessi och kaffeburken från Koziol kommer från www.bluebox.se 

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej hej! Döskalletaeten finns i svart med, det vet du va? =)



Ha en mysig kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0