Min fina vän håller på med en tavla till mig!

Lärde känna konstnären då vi båda arbetade på ett Spa i receptionen, det var många rundor att gå med öl, tacobuffé och snällt stå och le samt säga "hej" och "hejdå". Detta var verkligen inget problem för lilla J, själv trodde jag alla som var sådär övertrevliga var djupt religiösa så jag höll mig från att svära så gott jag kunde... men när sommarkläderna kom för oss receptionister och vi fick kortbyxor såg jag det som gjorde mig lite mer avslappnad inför perfektionisten, en stor intatuerad orm på ena vaden. Hon var inte bara snäll utan cool oxå! Nu för tiden har lilla J skaffat sig en hobby nästintill heltidsarbete. Bilden nedan är den fina tavlan som är tillägnad mig, men inte klar än säger hon... Titta gärna på hennes hemsida: www.artbyangel.se





Foto: Artbyangel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0