Nu är det planterat!

Har planterat lite Petunior och Murgröna i våra Ventura lådor som vi har på framsidan av huset. Det blev lite platt dessvärre och inte alls så fint som det var förra sommaren med Pellargoner. Men de Pellargoner jag hittade var jättedåliga så därför blev det Petunior. Maken planterade även våra farthinder med Lobelia och Kirskål... hihihi! Det måste ju vara växter i lådorna enligt kommunen och Kirskål växer ju bra.


Bild: www.venturadesign.se

Våran trädgård är gammal och vildvuxen, vi försöker få mer gräsmatta och färre träd- med träd menar jag verkligen TRÄD, 3 tallar har redan tagits ner och kvar är 2 höga björkar samt 1 lönn. Jag tänkte gå loss med motorsåg i kväll på lite buskar om jag inte är för trött.


Bild: www.johanssonmaskin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0