Advents pynt!

Tjohoo va jag är smart! Ibland blir jag överraskad själv...
Har ju 2 coola lampor från the Snowroom (visste inte att de var dyra från början- gillade mest utseendet). Dessa har jag köpt på rea på MIO och snikit till mig på Abrahamssons järn i Jönköping- den sistnämnda (stjärnan) stod så länge bakom deras kassadisk att jag inte kunde låta bli att be att få köpa den. Den var paj sa dem så jag fick den för 150kr (tror jag det var), ris på Designonline är 699kr!!!
Nu i adventstider kom jag på att jag kunde flytta stjärnan från trappavsatsen till stora fönstret vid köket istället och lamp-lampan tilltrappavsatsen. VILKEN KÄRNFYSIKER JAG ÄR IBLAND!!! Nu hänger stjärnan och ser alldeles bedårande ut och lilla Malte har vips inget pillobjekt i fönstret.

 
Bilder:www.designonline.se


Tycker dessa ser mycket trevliga ut oxå:
 
Bilder: www.designonline.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0