Tjohooo, ny pysselidé!

Jag såg på janethepain´s blogg fina tavlor från Sarah and Bendrix och tänkte att jag måste ge mig på att göra en sådan där, pilligt som sjutton var det men jag är ganska nöjd med resultatet. Man kan ju variera färgerna i det oändliga. Tog ljusgrå bakgrund och vita/röda hjärtan. Fotona är kassa men man ser väl på ett ungefär hur de ser ut. Jag gav min syrra dessa i bröllopspresent och på de 3 tavlorna står texterna "FROM HERE TO ETERNITY". Jag ändrade till tryckta bokstäver även på "eternity" tavlan sedan så de ser inte exakt ut som när jag gav bort dem. Det var ett ganska pyssligt pyssel och tog lång tid. Använde mig av IKEA Ribba som är djup, hjärtformad stans och Jennies schablon.
Originalen är ju mycket finare såklart men jag var ju tvungen att göra en lite egen tvist på det hela...
Jag har även fått en annan pysselidé men den är hemlig tills den prövats!
Originalen!
Bild: www.sarahandbendrix.com


Bild: www.sarahandbendrix.com

Lövans:



Bilder: Privata

Kommentarer
Postat av: Annika

åh har också velat prova det ett tag. Blir sugen nu ju. :)

Jättefint!

2011-07-25 @ 19:42:13
URL: http://avantgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0