Svårt val med sovrumstapet

Hjälp! Jag har helt fått hjärnsläpp... Brukar alltid se framför mig hur ett rum ska bli eller iallafall ungefär hur det ska bli. Nu har jag fastnat lite och vet inte riktigt vilken stil jag ska köra på. Jag gillar modernt, stelt, rakt, grafiskt och starka accenter samtidigt som jag tycker väldigt mycket om lantligt och halvromantiskt samt New England (dock inte marinblått). Hade säkert varit snyggt med råspont till fondvägg men eftersom maken redan satt Easy Cover på den väggen känns det lite ojuste att göra mer jobb till honom. Jag har hittat lite snygga tapeter, se nedan! Vilken skulle passa bäst i vårat hem tros?

Bilder: Cole and Son- Tree och Magnolia, lånade från andra bloggar.
(www.cole-and-son.com)
Bild: Osborne and Little- Tara
Bild: www.mairo.se
Gillar verkligen denna från Osborne and Little, här har jag hittat en miljöbild på den. Vet inte dessvärre vart jag hittat bilden. :-/
Bild: Någon annans

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är själv i samma sits och har beslutsångest. Det finns för mycket att välja på ju:( Jag gillar den med fåglarna samt magnolian. De har liksom kommit att bli klassiker i svenska hem, men ack så fina!



Sv: Nej vi ska inte plocka ner eterniten på huset själva, om det ska ske. En liten tanke är att klä in den, då den egentligen inte gör någon skada om man inte rör den. Kanske är det lugnast för alla parter och plånboken, då det är dyrt avfall...Funderar vidare...

2011-07-08 @ 14:41:00
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Camilla R

Jag älskar Magnolian! Har ett tapetprov hemma på den turkosa. en kompis mamma hade tapetserat ett rum med den så jag fick de som blev kvar ;-) Dock har jag inte fått maken att älska den lika mycket och jag vet inte riktigt vart jag ska ha den än.. men jag bearbetar honom ;-)

2011-07-19 @ 21:33:31
Postat av: Beatrice

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2012-03-18 @ 19:37:57
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0